Ett litet tips igen……tröskel o styrka.

16 Feb 2016

Idag har jag kört Giro 4 igen. Synd att vara inne och träna men jag har en plan med min träning och försöker följa den. Sen är det roligare att köra i solsken och dagsljus ute men tiden räckte inte till idag. Var seg upp ur sängen efter nattjobb och Cosmo (hästen) var också tvungen ut och röra på sig……sen var det mörkt. Blev riktigt mör i benen efter dagens pass. Känns bra och det känns som det ger något positivt tillbaka. Ska bli kul när jag börjar köra kontinuerligt ute igen och se om träningen i vinter gett resultat. Giro block 3 ser ut enligt följande:

002

Börjar med uppvärmning och en brygga med 13 sek spurter. 8 min IT- 4 min vila- 4 min IT- 4 min vila- 10 min styrka -4 min vila – 6 min + 2 min IT- 4 min vila – och 4 st 3 min IT – 1 min vila mellan varje.  Kan vara något fel i beskrivningen men ganska rätt är det…..

 

1 kommentar

Stefan Sohl 17 Feb 2016

Det är samma pass som jag körde under helgen. Tyckte det var grymt bra!!

Svara

Skriv en kommentar

Kommentarer måste godkännas innan publicering. Din e-postadress visas aldrig. Fält markerade med * är obligatoriska.